یزدفردا : رييس قوه قضاييه با صدور پيامي پيروزي دكتر محمود احمدي‌نژاد در انتخابات دوره دهم رياست جمهوري را به وي تبريك گفت.

به گزارش یزدفردا "آيت‌الله هاشمي شاهرودي در پيامي به رييس جمهور منتخب تبريك گفت.
متن اين پيام به شرح زير است:
ملت فهيم و با فرهنگ ما، در پاسخ به دعوت و توصيه‌هاي حكيمانه رهبري معظم انقلاب، بار ديگر با مشاركتي گسترده و كم‌نظير، انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري را در فضايي سالم و پرنشاط، چنان برگزار كردند كه مايه اعجاب جهانيان شد.
بدون ترديد از اين پس، بيست و دوم خرداد ماه نيز به عنوان روزي برجسته و حماسي در تاريخ سياسي معاصر خواهد درخشيد و به همين جهات هم اين جانب بر خود لازم مي‌دانم كه تجلي اين همبستگي ملي را به معظم له و مردم آگاه و متدين كشور و نامزد منتخب ملت جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد رياست محترم جمهوري اسلامي ايران كه اكثريت آراء را به خود اختصاص داده‌اند، صميمانه تبريك و تهنيت بگويم و مزيد توفيق ايشان را در راه خدمت و سربلندي كشور و ملت عزيز ايران از درگاه خداوند قادر متعال مسالت مي‌نمايم.
اميدوارم آحاد هموطنان عزيز با هوشياري، فضاي سالم و اميدبخشي كه در مراحل مختلف تبليغ و انتخاب ايجاد كرده‌اند كماكان با همان همدلي محفوظ تا تلاش بدخواهان و تبليغات سوء دشمنان به فضل الهي خنثي و راه پيشرفت و تعالي جمهوري اسلامي ايران بيش از پيش هموار شود.
سيدمحمود هاشمي شاهرودي

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا